Friday, April 30, 2010

Choose your monavie

Jus Monavie terdapat dalam 3 varians yg berbeza untuk pelanggan. Original, Pulse & Active boleh membantu kita dalam mengekalkan kesihatan di tahap yang optimum. Sesuai dengan gaya hidup seharian yang aktif, pengambilan jus-monavie dapat membantu mengekalkan tenaga seharian.




Original - Terdapat dalam botol ungu ia mengandungi 19 jenis buah-buahan yang mempunyai kandungan vitamin & mineral yg tinggi. Ianya merupakan agen antioksida yang berpotensi untuk melawan sel kanser. Selain khasiatnya yang pelbagai jus Monavie ini boleh diminum oleh semua golongan termasuk kanak-kanak dan juga wanita mengandung dan menyusukan anak.

Active - Dengan kandungan 'Glucosamine Hydrochloride' yang diperolehi daripada jagung, jus Monavie Active berfungsi membantu meningkatkan fungsi sendi dalam badan. Ianya amat sesuai untuk mereka yg mengalami gangguan pada sendi terutamanya sendi pada bahagian lutut & pergelangan kaki.

Pulse - Kandungan Sterol Tumbuhan dalam jus Monavie Pulse mampu menurunkan kadar kolestrol. Ianya sesuai untuk golongan yang menghidap penyakit yang berkaitan dengan sistem kardiovaskular terutamanya sakit jantung.

No comments:

Post a Comment