Tuesday, June 1, 2010

Testimoni




My first experience with Monavie start around 5 months ago


pic googled

Saya mengalami kecedaraan pada bahagian pinggul/peha akibat daripada kemalangan yg dialami pd tahun 2005. Selepas kemalangan, saya hanya mengambil pain killer@ ponstan sekiranya mengalami kesakitan pada bahagian peha dan pergelangan kaki. Selalunya sakit akan terasa bila banyak berdiri & berjalan.


Pada bulan januari 2010, saya telah diperkenalkan dgn jus monavie sebagai makan tambahan. Saya telah mencuba Monavie Active dgn campuran glukosamine selama 2 bulan.


Pada awalnya, saya tidak mengharapkan apa2 perubahan kerana menganggap ianya makanan tambahan. Lama kelamaan saya mendapati bahagian pinggul & peha tidak lagi sakit walaupun seharian berdiri & berjalan. Selain itu, masalah sembelit selepas melahirkan anak ke-2 juga telah tiada.

Sehingga kini saya masih mengamalkan jus monavie dalam diet seharian.



Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya : 012 6578374 - nurul

No comments:

Post a Comment